Βασικό ISST Σεμινάριο Μέρος ΙI

Στόχοι και περιγραφή
Το Μέρος ΙΙ του μαθήματος εμβαθύνει στην εκπαιδευτική διαδικασία της μεθόδου ISST- Schroth. Οι θεωρητικές πτυχές θα αναθεωρηθούν και θα βελτιωθούν. Θα συζητηθούν πρόσθετες ταξινομήσεις όπως οι King, Lenke και Rigo. Θα παρουσιαστούν οι βασικές αρχές της θεραπείας με κηδεμόνα.

Το μέρος ΙΙ του μαθήματος ολοκληρώνει την τυποποιημένη θεραπευτική διαδικασία από τη φυσική εξέταση έως το ατομικό θεραπευτικό σχέδιο που αποτελείται από ασκήσεις, διδασκαλία στάσης και πιο συγκεκριμένες υποβοηθούμενες χειρονακτικές τεχνικές. Οι βασικές ασκήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν με πιο λειτουργικές και απαιτητικές παραλλαγές προκειμένου να προσαρμοστεί το θεραπευτικό πρόγραμμα στην αναπτυσσόμενη ικανότητα άσκησης των ασθενών.
Θα παρουσιαστεί η σχέση μεταξύ σκολίωσης και πλαγιολίσθησης.

Με τον τρόπο αυτό ο θεραπευτής μαθαίνει περισσότερα σχετικά με τη σκολίωση σε ενήλικες και ηλικιωμένους ασθενείς. Η σκολίωση και ο πόνος είναι η κύρια πτυχή για αυτή την ομάδα ασθενών και οι δύο οντότητες πρέπει να συμπεριληφθούν, ως επί το πλείστον χωριστά, στο θεραπευτικό πρόγραμμα.

Στα πρακτικά μέρη οι συμμετέχοντες εργάζονται αυτόνομα υπό την επίβλεψη του εκπαιδευτή και έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν τα προβλήματα εντός της θεραπευτικής ομάδας.

Για να κατανοήσετε καλύτερα τον χειρουργικό τρόπο θεραπείας θα δοθεί μια σύντομη επισκόπηση του ιστορικού και των τυπικών τεχνικών.

Διαδικασία δεοντολογίας και πιστοποίησης
Η πιστοποίηση επιτρέπει τη θεραπεία ISST σύμφωνα με την ιδέα της Katharina Schroth, αλλά δεν επιτρέπει τη διδασκαλία της μεθόδου σε άλλους επαγγελματίες. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης η πιστοποίηση και η ιδιότητα του θεραπευτή ISST θα στερείται.

Για την απόκτηση της πιστοποίησης ISST ως ISST- Basic Schroth Therapist απαιτείται η επιτυχία σε γραπτές και πρακτικές εξετάσεις μετά τα βασικά μαθήματα Μέρος Ι και Μέρος ΙΙ.

Στις πρακτικές εξετάσεις μετά το μέρος ΙΙ ο σπουδαστής πρέπει να σχεδιάσει ένα σχέδιο θεραπείας για έναν φανταστικό ασθενή, το οποίο περιλαμβάνει θεραπευτικό διάγραμμα, δεδομένα σκολιόμετρου, τυποποιημένο πρόγραμμα άσκησης και αξιολόγηση του κινδύνου εξέλιξης. Ο ασθενής πρέπει να παρουσιαστεί με τα τυπικά χαρακτηριστικά του/της και επιλεγμένα μέρη του θεραπευτικού προγράμματος.

Scroll to Top