Βασικό ISST Σεμινάριο Μέρος Ι

Στόχοι και περιγραφή

Στο πρώτο μάθημα είναι η παρουσίαση μιας επισκόπησης σχετικά με τη θεωρία και τα πρακτικά μέρη της προσέγγισης σε συνδυασμό με γενικές πληροφορίες σχετικά με τη σκολίωση.

Οι σπουδαστές θα μάθουν να αναγνωρίζουν τα χαρακτηριστικά της σκολίωσης, να αξιολογούν τη σκολίωση, να κατηγοριοποιούν τους ασθενείς και θα αρχίσουν να αναπτύσσουν σκέψη στα «Μπλοκ Σώματος» και στις απαραίτητες διορθώσεις στα επίπεδα του σώματος γύρω από τους εμβιομηχανικούς άξονες. Η διορθωτική αναπνοή παρέχει ένα ουσιαστικό στοιχείο για τη χρήση των ενδογενών δυνάμεων για τη βελτίωση των λειτουργικών δραστηριοτήτων και της κινητικότητας στις κοιλότητες του παραμορφωμένου και τροποποιημένου κορμού.

Οι τοποθετήσεις με απλό εξοπλισμό είναι ένα κρίσιμο μέρος της διαδικασίας εκμάθησης από μια απλή σε μια πιο σύνθετη κατανόηση και επίσης ένα πρώτο βήμα για την προσαρμογή των στοιχείων του ISST στην καθημερινή ρουτίνα της θεραπευτικής διαδικασίας.
Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν τις βασικές διορθώσεις, συμπεριλαμβανομένων των πυελικών διορθώσεων με βασική τάση και υποβοηθούμενη έλξη ώμων. Θα χρησιμοποιηθούν χειρονακτικές τεχνικές για την ιδιοδεκτική διδασκαλία και τη βελτίωση της λειτουργικής ικανότητας των ασθενών.

Βασικές ασκήσεις σταθεροποίησης 3 διαστάσεων σε σταθερή θέση βοηθούν στην αποκατάσταση της φυσιολογικής ευθυγράμμισης. Σημαντική είναι η προσαρμογή και η εσωτερίκευση των τυπικών οδηγιών άσκησης προκειμένου να επιτευχθεί μια αυτοματοποιημένη κατάσταση στη διαδικασία εκμάθησης.

Στο τέλος του μέρους Ι πραγματοποιείται η γραπτή εξέταση.

Εργασία για το σπίτι / εργασία μελέτης

Μεταξύ του Μέρους Ι και του Μέρους ΙΙ οι συμμετέχοντες πρέπει να προετοιμάσουν δυο μελέτες περίπτωσης εν είδη παρουσίασης για 2 διαφορετικούς ασθενείς.
Η τεκμηρίωμενη παρουσίαση, περιλαμβάνει πρωτόκολλο εξέτασης, διάγραμμα τοποθέτησης, φωτογραφίες από ασθενείς σε όρθια θέση (μπροστά-πίσω-πλάγια-δοκιμασία Adams), με βασικές διορθώσεις σε ξαπλωμένη και καθιστή θέση και το σχέδιο θεραπείας: 3 ασκήσεις, 1 άσκηση αναπνοής, 2 τεχνικές κινητοποίησης, 2 ασκήσεις για το σπίτι.
Στο Μέρος ΙΙ οι εργασίες αυτές θα αποτελούν προϋπόθεση για τη διαδικασία πιστοποίησης.

Πρέπει να παρουσιαστούν και να συζητηθούν ορισμένες από τις αναφορές περιστατικών.

Εργασία Μελέτης

Οι μαθητές πρέπει να διαβάσουν τις κατευθυντήριες οδηγίες Sosort 2011 για τη σκολίωση.Pubmed, το περιοδικό για τη σκολίωση είναι ένα περιοδικό ανοικτής πρόσβασης: www.scoliosisjournal.com
Στόχος της εργασίας για το σπίτι και της μελέτης είναι να εργαστούν ανεξάρτητα με τα εργαλεία αξιολόγησης της εξέτασης και να εξασκηθούν στην αξιολόγηση, την προετοιμασία και την τεκμηρίωση της ειδικής θεραπείας για τη σκολίωση.
Η παρουσίαση περίπτωσης στο μέρος ΙΙ περιγράφει τρόπους εγκατάστασης του προγράμματος στην καθημερινή ρουτίνα και θα μπορούσαν να συζητηθούν οι προοπτικές αλλά και οι περιορισμοί της προσέγγισης.
Η μελέτη των κατευθυντήριων οδηγιών Sosort 2011 βοηθά στην κατανόηση του εύρους των διαφόρων λιγότερο και περισσότερο εντατικών στοιχείων συντηρητικής θεραπείας (τακτική παρατήρηση, προληπτική θεραπεία με βάση την άσκηση, στήριξη μερικής/πλήρους απασχόλησης, χειρουργική επέμβαση) όσον αφορά την αξιολόγηση του κινδύνου εξέλιξης. Η επαφή με το περιοδικό για τη σκολίωση είναι απαραίτητη προκειμένου να βρείτε πιο πρόσφατες και αναπτυσσόμενες πληροφορίες στον τομέα της σκολίωσης.

Scroll to Top